Daria

Uzasadnienie

poniedziałek 18 sty 2016, 16:04

Pracuję od lat w bibliotece, a teraz chcę podjąć studia podyplomowe z informatyki. Poza wiedzą chcę uzyskać dodatkowe kwalifikacje. Mam szanse otrzymać dofinansowanie ze szkoły, ale muszę kwieciście uzasadnić, do czego będę wykorzystywać uzyskaną wiedzę w bibliotece. Z komputera korzystam codziennie, korzystam z Mola, zamawiam książki w e-ksiegarniach, mam komputery w czytelni, ale to wszystko robię przy obecnym stanie umiejętności. Oczywiście będę to wszystko robić sprawniej, ale co mogę wpisać w podaniu? Brak mi pomysłów :(
Bardzo proszę o pomoc w ubraniu tego w słowa

Aqa

Re: Uzasadnienie

wtorek 19 sty 2016, 16:22

Podstawowa sprawa: uzyskanie umiejętności pomocy uczniom w wykonywaniu prac z wykorzystaniem technologii inf.
Powiedziałabym też, że nauczycielom również ;)

Basia

czwartek 21 sty 2016, 09:21

Dorzucę jeszcze argument finansowy:
Ukończenie studiów podyplomowych jest tańszym rozwiązaniem niż branie udziału w wielu różnorodnych kursach, z których każdy obejmuje mały wycinek wiedzy.

PannaNikt

czwartek 21 sty 2016, 13:07

Basia pisze:Dorzucę jeszcze argument finansowy:
Ukończenie studiów podyplomowych jest tańszym rozwiązaniem niż branie udziału w wielu różnorodnych kursach, z których każdy obejmuje mały wycinek wiedzy.
Na takich można się więcej nauczyć jak na kursach. Ja uczęszczam na studia pierwszego stopnia z dietetyki do Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości w Warszawie i są tam też podyplomowe. Musze rpzyznać, że ta podyplomówka też ma wzięcie, bo widac po liczbie uczęszczających na zajęcia.

Daria

piątek 22 sty 2016, 14:13

Aqa, Basia - dziękuję bardzo!

Julia65

piątek 22 sty 2016, 16:38

Dzięki Twojej podyplomówce szkoła ma "nowego" nauczyciela informatyki, który może zastępować nieobecnych informatyków. Uczniowie mają więc zapewnione zastępstwo i lekcja będzie przeprowadzona przez nauczyciela, który ma odpowiednie przygotowanie.

fiori
Kontakt: Strona WWW

wtorek 26 sty 2016, 15:24